★★★★☆
4.5 étoiles sur 5 de 978 avis
2012-09-03
The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands - de Jean Noel Kapferer, Vincent Bastien (Author)
Caractéristiques The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands
La ligne ci-dessous sont affichées des caractéristiques utiles relatives aux The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands
Le Titre Du Fichier | The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands |
Publié Le | 2012-09-03 |
Traducteur | Rajbir Miabella |
Chiffre de Pages | 439 Pages |
Taille du fichier | 27.36 MB |
Langage | Français & Anglais |
Éditeur | Informa |
ISBN-10 | 6331046930-QKN |
Type de Livre | ePub AMZ PDF CSV ODOC |
Créateur | Jean Noel Kapferer, Vincent Bastien |
Digital ISBN | 445-2676448843-VCY |
Nom de Fichier | The-Luxury-Strategy-Break-the-Rules-of-Marketing-to-Build-Luxury-Brands.pdf |
Télécharger The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands Livre PDF Gratuit
Cet article The Luxury Strategy Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands par Jean Noel Kapferer Relié EUR 3550 Il ne reste plus que 11 exemplaires en stock dautres exemplaires sont en cours dacheminement
Bibliothèque de livres en PDF Ebook Code 0749464917 The Luxury Strategy Break The Rules Of Marketing To Build Luxury Brands
Read The Luxury Strategy Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands Ebook Free
Buy The Luxury Strategy Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands By Jean Noel Kapferer in Very Good condition Our cheap used books come with free delivery in the US ISBN 0749454776
The Luxury Strategy Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands adaptation de Luxe Oblige aux Editions dOrganisation Kogan Page Londres 2009
the luxury strategy break the rules of marketing to build luxury brands 1er niveau Espace ouvrages 658827 KAP
Livre KAPFERER JeanNoel etBastien Vincent 2009 Luxury Brand Strategy Break the rules of marketing to build Luxury Brands Kogan Page en Français Luxe oblige Qu’est ce que le Luxe Segmentant profil de clientèleinaccessible exclusif